PEÑA ROSK
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

+6
roskijefa
888868
nelo
Roskihippie
RTC2
Ultraroski
10 participantes

Página 3 de 5. Precedente  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  RTC2 Miér Mar 24, 2010 10:51 pm

Pero ¿que pasa con las entradas? ¿salen o no el 25? Parece que no, ¿que pasa?. Yo ya había pedido permiso a la empresa para acercarme a mediodía a comprarlas. (Y lo increíble es que me lo habían dado). Rolling Eyes Rolling Eyes

La preparación de la F4 ¿como lo llevais los peñistas? Para el abonado en general -como yo- no se oye mucha cosa, será por el factor sorpresa. silent silent silent De todos modos, yo sigo abierto a colaborar en lo que se proponga. Razz

Este sábado nos veremos en La Fonteta, y colaboraremos con las peñas en las rifas... ¿tenemos que coger la visa? ¿o con los bolsillos llenos bastará? Very Happy Very Happy Ja, ja... Ya podíais avanzar algo sobre lo rifado.
RTC2
RTC2

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 03/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Jue Mar 25, 2010 12:28 pm

RTC2, sobre lo rifado podremos adelantar algo mañana o esta noche! jeje

Sobre las entradas sabemos lo mismos que tu. Problemas técnicos han demorado la puesta en venta de las mismas.

de la colaboración: Estamos trabajando para que en la Final Four todos tengamos algo en las manos.. jejejeje pero muchas de las cosas serán sorpresa! Podeis colaborar viniendo todos de naranja, trayendo globos (para las globotás), papel higiénico que hay que lanzar, confeti o papelitos y algo para hacer ruido! Smile lo demás lo pondremos nosotros y te puedo asegurar que hay muchas, muchas, muchas cosas porque además de lo que la agrupación de peñas hemos preparado el club también ha preparado alguna! Smile

No desesperes, las entradas saldrán a la venta pero tampoco te duermas en los laureles porque no se yo lo que van a durar... hemos estado haciendo cuentas y no tenemos claro si el pabellón se va a quedar pequeño... Wink
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Jue Mar 25, 2010 11:40 pm

les entrades estaràn disponibles demà i el dissabte per als més de 2000 abonats que te el Ciutat Ros Casares València, i el dilluns per al públic en general.

Per altra banda, comentar-vos.. jeje
JA TENIM TOT EL QUE SORTEJAREM EL DISSABTE A LA FONTETA!!!!! uuuuueeeeeeee

ací deixe un xicotet exemple que per altra banda deixa constància de com les jugadores s'han ficat al costat de l'afició!!! SON UNES CRAKS!

Esportives de la WNBA de ANNA MONTAÑANA (adidas) signades
Esportives de BELINDA SNELL (nike) signades
Peto reversible d'entrenament de BELINDA SNELL del Ros signat
Esportives personalitzades de ERIKA DE SOUZA
Pantaló de joc de LAIA PALAU taronja
Pantaló de joc de LAIA PALAU blau
Samarreta taronja d'escalfament de LAIA PALAU
Esportives de LJUBA DJARLACA
Samarreta manega curta JANA VESELA
Samarreta d'escalfament blava de JANA VESELA...

EN FI!!! UN FUM COSES INCREIBLES!!!
i encara volen ajudar més... ays mare... quines xiquetes!! jeeje

FINAL FOUR VALÈNCIA 2010

Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  RTC2 Vie Mar 26, 2010 12:27 am

No vos preocupeu que anirem en la cartera plena, a vore si m'enduc alguna coseta. I si es signada millor. Very Happy Very Happy Very Happy

Per cert a la F4, intentarem anar de taronja, però, no seria millor fer unes samarretes taronja "unificades" i que les comprarem tots?

Per altra banda, els canons de confetti dels que vaem parlar, i que eixien tan barats a 0'40 eurets. Comprareu per als penyistes o per després vendrels als aficionats?, jo en voldria alguns però no se si podré anar fins a Riba-roja.

Pel privat et faig més comentaris.

AMUNT ROSSSSSSSSS, i el dissabte tots a La Fonteta. Basketball Basketball
RTC2
RTC2

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 03/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Vie Mar 26, 2010 12:07 pm

Publicado: Vie Mar 26, 2010 10:05 am Asunto:

--------------------------------------------------------------------------------

NOTICIES FRESQUETES!!!

http://www.nostresport.com/baloncesto/LigaFemenina/muestraNoticia.html?id=11355

http://www.nostresport.com/baloncesto/Baloncesto/muestraNoticia.html?id=11356

Y UNA NOTICIA DE L'AGRUPACIÓ DE PENYES!!!

demà dissabte, en la FONTETA, abans del partit es ficaràn a la venta els tickets de la MERAVELLOSA RIFA de material esportiu de les jugadores!!!
Són totes INCREÏBLES i hi hauràn coses de molt de valor
ANIMEU-VOS!!!! en els diners que pugam recaudar comprarem, PER A TOT EL PABELLÓ tot el que pugam per a la FINAL FOUR!!! estem totalment encabotats en que siga la MILLOR FINAL FOUR DE LA HISTÒRIA i, com que estem treballant molt dur per a conseguir-ho, vos assegure que HO SERÀ!!!

AMUUUUUUUUNT AFICIÓ!!! TOTS AMB EL ROS
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Vie Mar 26, 2010 4:56 pm

Els diferents centres de El Corte Inglés de València S'HAN VIST DESBORDATS davant la masiva afluència d'aficionats al Ros Casares i la quantiosa compra d'entrades, han tingut que reforçar el servei de venta d'entrades!!!

Recordem que tan sols per ser abonat tenim preferència i que, portant l'abono podem comprar tantes entrades com vullgam!!!



http://www.nostresport.com/portada/Portada/muestraNoticia.html?id=11372


http://www.roscasaresbasket.com/

http://www.superdeporte.es/baloncesto/2010/03/26/aficion-vuelca-valencianas-final-cuatro/90332.html


QUINA EMOCIÓ!!

ANEM A PLENAR LA FONTETA!!!!
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Maria Vie Mar 26, 2010 5:04 pm

Hola a todas/os,

Es la primera vez que escribo en un foro, y que mejor ocasión que hoy, porque tengo algo muy importante que decir YA TENGO EL PASE PARA LA FINAL FOUR, FINAL FOUR, FINAL FOUR......................................

Mañana todos a colaborar, gracias por el trabajo que estaís haciendo.

flower Basketball

Maria

Mensajes : 1
Fecha de inscripción : 23/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Vie Mar 26, 2010 6:47 pm

eeeeeeeeeh!!! maria!! BIENVENIDA!

Donde te has cogido las entradas?¿? Estamos todos emocionadísimos con la final four y, en un ataque de sinceridad te diré que desde que supimos que la final four es en Valencia estamos trabajando muchísimo!!!

Estamos trabajando para conseguir lo del video en la Fonteta y... te aseguro que material va a haber para parar un tren!!
Nos alegramos de tu compra!! AMUNT ROS!! AMUUUUUUUUUUUUUNT AFICIÓ!!!


https://www.youtube.com/watch?v=nE7oMGFqVG4&feature=youtube_gdata
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  RTC2 Vie Mar 26, 2010 7:50 pm

Bienvenida. Cada vez somos más. Y aún podíamos ser más, yo siempre -o casi siempre- que entro veo invitados en el foro, pero no dan el paso de registrarse y participar.

Por otro lado, yo también tengo mis entradas. No os durmais en ir a por las vuestras.

AMUNT ROOOOSSSSSSS!!!!! Very Happy
RTC2
RTC2

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 03/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  pino7 Sáb Mar 27, 2010 12:31 am

Jo tambe tinc les entrades, i m'he trobat amb RTC comprant-les!! que be anem a pasar-ho!!...

Agraïr-vos a totes i tots els esforços per a l'organització pero crec que falta un detall important ¡¿qui ha de portar la TILAAAAAA?! bounce

Imagine que ja ens explicareu com es van a coordinar les accions al pabelló, es a dir, quan tirar el confeti, els canyons i la resta que tingau pensat... i per supost la rifa sera tot un exit!...

Dema dissabte acudirem a seguir animant a estes xiques tan grans!!

Bona nit!

AMUNT ROOOOOOSSSSSS!!!!!!!!!

pino7

Mensajes : 7
Fecha de inscripción : 27/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  RTC2 Sáb Mar 27, 2010 1:06 am

Benvinguda Pino7, ja hi som més. I encara serem més. I cuan més sigam millor ho pasarem. Per cert, lo de la tila, jo estic per començar a pendremela ja.

He llegit per el ciberspai que a l'anell baix estàn pràcticament esgotades totes les localits, i no se com estarà el l'anell alt. MOLT BE PER TOTS.

AMUNT ROSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
RTC2
RTC2

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 03/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Sáb Mar 27, 2010 1:34 am

Pino7!!! QUINA ALEGRIA!! UN ALTRE!!! BENVINGUT

OK, OK ja ho direm tot quant ho tingam clar!! jajajaja de moment demà ens coneixerem!!

Hi haurá pancarta demà al pabelló també!!! jejeje es que són unes craks!
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Sáb Mar 27, 2010 1:48 am

PARA TODOS LOS QUE QUEREIS AYUDAR, PARA TODOS LOS QUE QUEREIS ANIMAR... este vídeo nos ha servido un poco de guia para debatir entre las peñas qué hacer en la final four ya que tenia que ser algo grande.. muy grande... y en esto es en lo que nos estamos basando para que desde todos los países del mundo quieran que todas las final four se jueguen aqui...
mirad!! así además sabreis cómo podeis ayudar.. por ejemplo llevándoos papel higiénico desde casa.. todo el que podais comprar un paquete de 6 si podeis y repartirlo a los vecinos de vuestros asientos!! si todos los hacemos mejor todavía!!

ya me decís!
https://www.youtube.com/watch?v=nE7oMGFqVG4&feature=youtube_gdata
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  nelo Sáb Mar 27, 2010 3:31 am

bienvenidos MARIA y PINO pasad y poneros comod@s en el saloncito.
esperemos que sea la mejor final 4 de la historia.
respecto al video, espero q eso no se repita en una cancha y menos en la nuestra, sé que las imagenes son impresionantes pero lo q no sale és q eso supuso la suspensión del inicio de partido con el consiguiente retraso de más de media hora.
ahora, si el papel higienico se lanzase SOLO desde el anillo superior puede que entonces SÍ q quedase bien, pero SOLO desde el anillo superior.
todo el pabellón crearía problemas y malos informes a la FIBA.
salu2
nelo
nelo

Mensajes : 50
Fecha de inscripción : 04/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  pino7 Sáb Mar 27, 2010 10:44 am

... pues eixe dubte tenia jo quan vaig vore el video, si era al principi o al final del partit i la veritat es que coincideix amb nelo en que deuria d'evitar-se al menys desde l'anell inferior i per aixo preguntava per una programacio de les activitats per a que tot el pabello sigam UNO, per dir-ho d'alguna manera... pero veient com s'esteu menejant imagine que ja estareu pensant en tot...

... esta vespra podrem parlar per si els que no estem a les penyes podem ajudar en algo... paquets de paper higienics hi han fins i tot de 18 ROTLLOS!!! bounce ...

ROOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

pino7

Mensajes : 7
Fecha de inscripción : 27/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  RTC2 Sáb Mar 27, 2010 11:15 am

Estic d'acord amb Nelo i Pino7 -xe, que matiners sou-. Hi ha que revisar lo dels rolls de paper.

L'efecte es molt bonic, però no se si cauen dins de la pista que hi pasarà?. Si son dos rolls, es retiraràn i ja està, pero si son centenars -com a les imatges- hi hauran retards en els partits, penseu que tot va "milimetrat" en els temps per la TV. I no se si la FIBA voria bé això.

Sabeu alguna cosa de lo que va pasar despres a l'Aris? els vaen sacionar? o al ser una competició doméstica no hi va pasar d'una advertencia. Mireu si esbrineu alguna cosa.

A banda està la consciencia de cadascú de no fer mal be un recurs com el paper alien . Els grans ens esportius mundials estàn conscienciats en la protecció de la natura -veure sino les olimpiades- i tirar paper nou (no anem a tirarlo ja gastat Very Happy ) no se si els semblaria massa be. Altra cosa crec que son els canons de confetti, que ahí no crec que pase res (es paper de baixa qualitat i reciclat majoritariament) i tampoc arribaràn fins la pista... mireu-ho be.

També lo de les globotaes. Pensem que a Espanya no estàn massa acostumats als petards, pues imagineuse a Europa -segons les últimes normatives europees, les bombetes no podràn tirarles els menors de 12 anys-. No anem a provocar un cataclisme No , perque algún arbitre, comisari o FIBAero s'espante del soroll. Mireu que no estàn acostumats. Hi hauria de advertirlos o convidarlos a una mascletà previa ( affraid ). No hi vagen a pensar que hi son petards de trò real bom i això està prohibit i es sanciona. Al igual que les bengales Evil or Very Mad

Els globus donen color i alegria, i jo crec que estarà be durlos als partits. Podem sacsarlos o pasarselos entre nosaltres per la grada -sense que caiguen a la pista- i, a lo millor i previa comunicació a la autoritat, al acabar el partit, fer la globotà.

Pensemo bé, i fem-ho tots bè. cheers cheers

AMUNT ROSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Basketball
RTC2
RTC2

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 03/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  RTC2 Sáb Mar 27, 2010 3:52 pm

No se si es que els dissabtes estic més productiu, o es que al no treballar, em fluixen més les idees... Twisted Evil Twisted Evil

Tots estem pensant en fer tot de color taronja -el color de Valencia, el color del ROS-, però aquest any per diferents raons el nostre equip vestix de blanc o de blau no de taronja... a veure si ens confonen amb seguidors del Ekaterinburg que si que va de taronja... No No

Per altra banda, per a donar mes ambient als partits, no se si toqueu o coneixeu algú que toca la dolçaina i el tabal... això pot animar molt i amb gust valencià -i dins d'un espai tancat sona molt- podria fer les melodies per a que cantarem tots. Jo tinc un amic que toca, pero per motius de salut no podrà anar a la F4. Penseu-ho.

Si se m'ocorren més idees ja les pase, encara se serà a la nit, ara toca dinar i al partit.

AMUNT ROSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! cheers
RTC2
RTC2

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 03/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  RTC2 Dom Mar 28, 2010 11:15 am

Bé, ja ha passat el partit del Canoe, ja ens queda menys... dotze dies i baixant.

El partit d'ahir em va semblar algo fred. Fred per l'aficció, fred pel rival i fred del ROS per contagierse de tots.

Vaig trobar una afició freda -inclos jo-, no hi hava "alegria", no espentavem a l'equip... ens falta algo?. Fem autocrítica, per a la F4 no pot passar açò. Cert es que les penyes, en alguns moments, si vaen cridar, cantar, animar... però la resta es va contagiar poc. Tenim que aconseguir que s'escolte la veu de tots. Tenim que convertir La Fonteta en un "bram" del ROS. Eixe serà un punt a favor del nostre equip, i penseu que els rusos son sorollosos (per lo que jo he vist). Els cuatre que vaen vindre del Eka més la rabosa mireu que eren sorollosos, pues imagineusels a la F4. Tenim que fer molt més soroll com per a que no s'escolte a la resta d'aficions.

El rival, jo crec que justet. Es nou a la categoria, igual ja ha fet prou, però en cap moment va ser rival per al ROS. I ja venien mentalitzats. No més començar, i amb el temps mort de Díniz, ja es va vore que no hi podien. En cap moment pogueren fer més, i el ROS tampoc era qüestió d'apretar massa. Això si, a l'ultim cuart "desmadre" anotador dels dos equips.

El ROS, sense vorelo massa ficat al partit, va estar millor en defensa ofegant al rival sense massa esforç. I també va estar millor a l'atac sense fer massa esforç tampoc. En el partit, a l'ultim cuart "desmadre" anotador dels dos equips, molt bé per el 100 punts, però també es vaen encaixar molts punt (relaxació més o menys normal). Per altra banda molt be per Elisa que ja tornar a jugar, encara que no la vaig vore massa bé, te que recuperarse al 100% que la necesitem. Molt be per els minuts a Luba, encara que un poc espeseta, també necesitem a les menys habituals al 100% i te que perdre la por a tirar. Be per Cindy, encara que un poc blaneta, necesita integrarse més al joc. Les titular, mol be per totes, dosificantse que lo més dur està per vindre.

Em falta dir que espere que les penyes hagen aconseguit prou fons, mitjançant la rifa, per a fer coses a la F4. Perque no ens va tocar res, el meu fill i jo vaem tornar a casa amb la mochilla buida... a l'altra serà. Però tot siga per una bona finalitat. M'alegre per Pino7 que se va endur alguna cossa, enhorabona. Per cert, per a cuan la propera rifa? (venjança, tinc que endurme alguna cosa, i no només les tires de numerets).

Com dia abans, ja no més queden dotze dies i baixant per a la F4. AMUNT ROSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
RTC2
RTC2

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 03/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Dom Mar 28, 2010 5:17 pm

Ey! Hola a tots/es!

Alló del paper higiénic está tot pensat, només es tirarán des de l'anell superior per a que caiguen a l'anell inferior y no a la pista. A més, els canons de confeti serán apuntats cap al sostre i no cap a la pista. Però gràcies. Esperem poder fer targetetes explicactives o be que Parra o diga per megafonía, de totes formes en el club saben el que volem fer i, en cap moment ens han dit: "ey, cuidao que no saben lo que son los petardos" o "ey, cuidado con la globotá o con que caiga algo de confeti a la pista que nos sancionarán" no, no.. no nos han dicho nada porque saben que lo haremos bien y, a la FIBA todo lo que sea vistoso y con el pabellón lleno les gustará.

La globotá, segurament es fará al final del partit perquè així els tindrem durant tot el partit a les mans donant color a la grada. Si porteu un poquet d'arròs a les butxeques i el fiqueu dins dels globos farem molt de soroll!!! Smile Esperem que al final del partit siga per a celebrar el haver passat a la final!! A més, hi haurá una xicoteta masceltada fora del pabelló amb candeles incloses!!! jajajajajaja moltes gràcies per la vostra ajuda i les vostres idees!!! dde veritat que són genials!!

Ja tenim banda de música i, en la zona de les penyes tindrem dolçaina, tabalet, bombos, clarinet i alguna sorpresa més!!! en serio, si haveu comprat l'entrada s'ho passareu genial!!! no vos preocupeu!!!! la millor forma d'ajudar es venint de taronja, portant algún paquetet de paper higiénic i confeti.

El vindre de taronja no crec que siga per a confondre'ns en els aficionats del Ekaterinburg quant som nosaltres els que juguem a casa.. més be es van a confondre ells entre nosaltres i, encara que estem jugant de blanc i blau el taronja és el color de l'afició valencianista en tots el esports!!! TOTS DE TARONJAAAAAAAAAA!!! UEEEEEEEEEEEEEEEEE Cool
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  pino7 Dom Mar 28, 2010 6:34 pm

Hooola, si si la samarreta de l'Elisa vaig a cuidar-la molt be, estes xiques de la rifa em donaren sort! Very Happy ...

Com es venia llegint i intuint al foro, les penyes ho tenen tot controlat aixina que, per la meua part, el taronja no faltara i el confeti tampoc... i be, estic d'acord amb RTC que ahir estavem totes i tots un poquet apagat, jo crec que esperant la F4 i a mes amb un rival que no va donar cap sensació de perill... els crits d'anim de les penyes, com a assaig general, jo crec que va estar be i encara que pocs ens vam sumar va ser una demostracio del que faren a la F4 i crec que anem a passar-s'ho super be... i que guai lo de la musica que no pot ser mes representatiu de la cultura valenciana, sera la millor F4 de l'historia, segur...

AMUUUNT ROOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

pino7

Mensajes : 7
Fecha de inscripción : 27/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  RTC2 Dom Mar 28, 2010 8:19 pm

Ja veig que està tot controlat, i que heu pensat en tot. I em sembla perfecte que això s'haga consultat amb el club. Perfecte. cheers cheers

En cuant a la música, tambe perfecte, mes animació amb banda, com ho heu fet? cheers cheers

I, per supost, anirem de taronja, portarem confetti, i a més a més, portarem algún instrument sorrollós (pito o trompeteta) per a cuant es cansen els músics affraid

Ja veig que els aficionats hem d'estar tranquils. No, si ja dia jo que alguns tenim que anar prenen tila...

TOTS AMB EL ROS I A PER LA MILLOR FINAL FOUR: AMUNT ROSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! Basketball Basketball bounce Basketball
RTC2
RTC2

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 03/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Lun Mar 29, 2010 1:03 am

Bo! la banda s'ha encarregat el club i, l'última cosa que ens digueren al respecte es que ja estava contractada!!

La dolçaina, el clarinet i els bombos els tenim nosaltres!! una amiga de la penya ros-k toca la dolçaina i li ho varem dir!!! s'ha pagat l'entrada i tot el que faça falta!! jejeje
Wink
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Roskihippie Lun Mar 29, 2010 2:39 pm

la verdad es que si!!!, va a ser una final four impresionante...
bueno yo desde aqui quiero animar a toda la gente a que aparte de asistir a los partidos de la F4 que tamb vengan a los eventos que se hagan paralelos, fiestas... streetball, etc...

para empezar ya sabemos que el dia 10 por la mañana hay streetball en ciudad ros casares. ANIMAROS, APUNTAROS, TRAER A VUESTROS NIÑOS Y PRIMITOS, TOOOODOS AL STREETBALL!

cherry cherry cherry cherry cherry cherry jijiji
Roskihippie
Roskihippie

Mensajes : 83
Fecha de inscripción : 07/02/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Ultraroski Lun Mar 29, 2010 6:38 pm

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 FinalFour2010EuroleagueWomen

TOOOOOOOOOOOOOOOOOMA FLYER!!!!!

AMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNT AFICIÓ!!!
Ultraroski
Ultraroski
Admin

Mensajes : 416
Fecha de inscripción : 30/01/2010
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  nelo Miér Mar 31, 2010 2:10 am

holaaa, acabo de llegar de la reunión de peñas,
la gente de PM, el ambiente genial y las ganas de que todo salga bien estaban a tope.
las peñas han aportado muchas ideas y más q faltan por aportar, se han presentado canciones para animar e ideas para crear un gran tifossi.
eso sí, me ha llamado mucho la atención, que la UNICA representante del ros allí presente era susana, una mujer muy ilusionada y con muchas ganas de que todo salga bien. Ahora, susana ha pedido voluntarios para preparar y colaborar en los actos de ciudad ros casares el dia 10, voluntarios para unas sorpresas que habrán el dia de la final4, voluntarios para TODO. los que han querido se han presentado sin mirar pelo.
pero lanzo yo una pregunta........
QUE COÑO APORTA EL ROS?
nos vemos el martes q viene
nelo
nelo

Mensajes : 50
Fecha de inscripción : 04/03/2010

Volver arriba Ir abajo

FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Página 3 Empty Re: FINAAAAAAAAAAAL FOUR EN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 3 de 5. Precedente  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.